İyi ki Doğdun Behlül Buğra…

Behlül Buğra’nın doğum günü masalı var bugün sırada…

Her şey Sinem Hanımın beni aramasıyla başladı.Sinem Hanım oğlu Behlül Buğra için kayu kurabiyeleri beğendiğini söyledi bir iki telefon konuşmasından sonra sipariş kesinleşti .Teslimat için konuşurken ne büyük tesadüf ki aynı semtte oturduğumuzu öğrendik:))gerçekten dünya küçük dedikleri bu olsa gerek.

Hemen iletişime geçip buluştuk bu sayede Sinem Hanım ve  Behlül Buğrayı tanıma şansım oldu.Buğra  maşallah çok tatlı bir delikanlı .Allah nazarlardan korusun.

Sinem Hanım ise çok kibar bir hanımefendi kurabiyelerin hazırlık aşamasında bana hiç zorluk çıkarmadı sağolsun.Kurabiyelerin teslimatından sonra hemen arayıp çok beğendiklerini söyleyip teşekkürlerini iletti. Kurabiyelerin beğenilmesi beni çok mutlu ediyor.

Kurabiyeleri kakaolu olarak 35 adet hazırladım.Sinem Hanımın isteği üzerine bir kısmını kovada bir kısmını sepette sundum.

MUTLU SON…

Kurabiyelerim teslim edilmek için hazırlandı.En çok bu bölümü sevdiğimi hep söylüyorum:)))Bu resmi görünce tüm yorgunluğum gidiyor.

Burdan Behlül Buğra’nın doğum gününü tekrar kutluyorum.Rabbim sevdiklerinle beraber mutlu ,sağlıklı upuzun bir ömür nasip etsin inşAllah.Sinem Hanım sizede tekrar teşekkür ediyorum.Başka bir şeker masalında buluşmak dileğiyle…


2 thoughts on “İyi ki Doğdun Behlül Buğra…

  1. Ellerinize sağlık kurabiyeler çok güzel olmuştu hem görünüş hem de tat olarak çok güzellerdi. Herkese tavsiye ederim. Sizinle tanışmak olmaktan çok keyif aldım.Umarım diğer özel ve güzel günlerimizde tekrar buluşuruz

Bir Cevap Yazın

