NUR’UN EMRAH’A DOĞUM GÜNÜ HEDİYESİ

Sevgili Nur ile haftalar öncesinden görüşmeye başladık kurabiyeler için.Nur nişanlısı Emrah’ın doğum gününe güzel bir sürpriz hazırlamak istediğini ve neler istediğini tek tek anlattı bende Nur’un istekleri doğrultusunda ona bu kurabiyeleri tasarladım.
Nur o kadar heyecanlıydı ki ve ne istediğini okadar iyi biliyordu ki benide bu heyecanına ortak etti.Kurabiyeleri bir an önce süslemek için sabırsızlandım…

 Nur’dan Emraha…Nice Nurlu yıllara:)

Fenerbahçeli Emrah’a taraftar kurabiye yapmadan olmazdı…

 Sanırım düğün yakında ben şimdiden gelin arabalarını hazırladım:))

 En sevdiği yemek tavuk olunca:))

 Tam 7 yıldır berabermiş Nur ve Emrah Rabbim ayırmasın…

 Emrah beyin doğum gününü kutluyor Nur ile birlikte nice yıllar diliyorum…

DAHA NE OLSUN:)))))anlayana bunlar yeter sanırım…

2 thoughts on “NUR’UN EMRAH’A DOĞUM GÜNÜ HEDİYESİ

  1. Gerçekten çok teşekkürler Yeşim hanım harika kurabiyelerdi çok özenerek yaptığınız belli benim için çok büyük bir süpriz oldu, anlatamam. Size ve Nişanlıma çok teşekkür ediyorum. Başarılar diliyorum.

  2. Nur'un isteğide sizi mutlu etmekti verdiği tüyolarla büyük keyifle hazırladım kurabiyeleri beğendiyseniz ne mutlu bana.Ayrıca vakit ayırıp yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.İnşallah bebek kurabiyelerinizide ben yaparım:)Sevgiler…yeşim

Bir Cevap Yazın

