EMEL’İN EMRAHA DOĞUM GÜNÜ HEDİYESİ

 Ara ara keşke bir kızkardeşim ya da ablam olsaydı diye dert yanarım:)ama bu işe başladığımdan beri o kadar güzel geri dönüşler oldu ki bana Türkiye’nin dört bir yanında hem kardeşim hem ablam oldu:)Bunlardan biride Emelciğim…Emelden aldığım pozitif enerjiyle çok keyif alarak hazırladım bu kurabiyeleri.Bir sürprize daha aracılık ettim bir mutluluğa daha aracı oldum:)İnşalah Emel ve Emrahın nişan kurabiyelerinide yapmak kısmet olur:)

 Teslimat sonrası face sayfama  Emelden gelen mesaj aynen şöyleydi;
işte bu mesajlar beni çok çok mutlu ediyor:)

Emel yılkın
Bu kadar mi ozenle bu kadar mi guzel yapilir…bayildimmmmm yesim ablacim ellerine kollarina saglik cok cooook tesekkur ediyorum..pisman olmayacagimi tahmin ediyordum ama bu kadar guzel bisey cikacagini dusunmemistim..onun gordugunde yuzundeki mutlulugu simdiden gorur gibiyim:) coooook tesekkurler
 

Bir Cevap Yazın

